Voor 23:59 besteld, binnen 1-2 dagen in huis!

0

Uw winkelwagen is leeg.

Klachten

Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. We raden aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@flexystands.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via onderstaande manieren. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bekijk ook onze veelgestelde vragen pagina hier om een antwoord op uw vraag te vinden.

Let even op het volgende:

  1. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij ons per mail of per brief, nadat u de gebreken hebt geconstateerd.
  2. Meestal proberen we iedereen binnen één à twee werkdagen te beantwoorden. Echter mogen de bij ons ingediende klachten binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord worden. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt van ons tenminste verwacht binnen de termijn van 14 dagen geantwoord te hebben met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  3. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Klachtenregeling via ODR-platform:

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer u klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.